Welcome to my blog..Feel free to drop ur comments and please don't forget to be my follower..ok ^__^ thank you so much!!

Wednesday 6 July 2011

HaPPy BirThDaY tO Me.. ^^


Saya dilahirkan pada 6 Julai 1989 bersamaan 2 Zulhijjah 1409H, hari Khamis, waktu petang..
Sebenarnya, saya tidak seperti bayi lain yang lahir dalam keadaan yang cukup matang untuk dilahirkan.
Mak saya bersalin ketika saya baru masuk 7bulan dalam kandungan..
Dengan saiz yang cukup kecil, saya lahir dengan selamat dan ditahan di dalam sebuah tiub kecil (tempat khas untuk bayi pra matang) dan saya membesar dengan normal tanpa sebarang masalah kesihatan yang rumit.. ^_^

ini laa saya - not a beauty girl
  ~ hari ni pula bertarikh 6 Julai 2011 bersamaan 4 Syaaban1432H hari Rabu~
Usia saya sudah genap 22 tahun dan mungkin satu hari nanti saya pula akan melalui hari yang mana ibu saya telah lalui. Ketika itu, saya pula yang akan bergelar ibu.. ^^ aminnn~
22tahun tempoh yang cukup panjang..dari sekecil bayi hinggalah hari ini...
Banyak perkara yang saya sudah lalui dan saya bersyukur hari ni, kerana saya masih berpeluang untuk berbakti pada mak&abah saya..
Saya bersyukur saya dilahirkan..

upss~ ne bukan gambar saya r.. hihi
~terima kasih untuk semua ~

Bersyukur sebab hari ni saya masih boleh bernafas dan terus menjalani hidup untuk masa depan
Walaupun hidup tidak selalunya indah, tapi setiap perkara yang terjadi adalah panduan terbaik untuk persediaan untuk menghadapi hari esok..
Berakhirnya 6 julai 2011~ esok bermula lagi hari baru..

"HAPPY BIRTHDAY TO ME"

Selamat Malam semua
 :: Wassalam ::

>>upss..tarikh lahir sy a/bila disusun akan menjadi '6789' haha~ unikkk  ~


3 comments:

Unknown said...

kmarin ka tu bdaymu..
happy belated bday cewek! dan kasi rmai2 itu wsb ah.. hihihi..

neway kan, happy july jugalaaah,
sbb aku pn bday in july, cuma ujung-ujung. hihi

JEira Sudarmuji said...

hepy belated bday..

Faeza Dot Me said...

tanx jiera & mr_mrs mikko...
happy july jg ^^

My PoPuLaR POsTs