Welcome to my blog..Feel free to drop ur comments and please don't forget to be my follower..ok ^__^ thank you so much!!

Saturday 18 June 2011

~Update lagi~


ASSALAMUALAIKUM semua~

huhu time pagi-pagi pekat begini memang masa yang sesuai untuk bloggers melawat blog & sites kawan-kawan (hoho pagi pekat tu maksudnya jam3 pagi camtu) r..sebenarnya nta dah duduk depan lappy dah ne tapi xda idea pla untuk post something, dan saya mula laa melawat blog kawan-kawan & truskan dengan misi tambah follower dari blogger lain pla.. 

haha~ actually saya terlalu lemah dalam bab update blog ne..tapi bila tengok blog orang lain waa~ macam2 idea ada... hmm~ masa online pun sangat2 laa terhad sbb pagi smpai petang sibuk keja.. malam pla of coz laa tidur awal sbb penat spnjang ari duduk dalam office.. tapi hari ni pelik pula hoho~ penat teramat sangat tapi mata masih bulat untuk online & update blog hihi

haa~ tu la mug yang setia menemani bila saya memilih untuk bersarapan d office haha~ comel kan? actually, ramai yang pelik tengok mug tu.. ya laa biasanya orang perempuan ne mesti pilih benda yang comel & cute kan? walaupun ramai yang cakap image yang ada kat mug tu kurang comel berbanding image kartun lain, tapi image tu laa jugak yang saya rindu setiap kali datang awal pagi ke office ngeh3

Lappy?? haha~ adeh.. bukan hak milik kekal tu... my lappy sudah lama berkecai pun.. huhu so, sekarang ne doakan semoga saya berjaya membeli sebiji lappy yang baru lagi k.. amin~~
ne pun sebenarnya tengah berusaha kumpul duit laa ne hihi wish me luck k ^^
haha sowy r saya bukan photographer yang terbaik tapi saja-saja tunjuk post template tu hihi sekadar untuk tonjolkan konon-kononnyaa tengah update blog =P

hihi~ k laa datz ol for diz time..
terima kasih sebab sudi baca entri yang boring ne ^^
...selamat tidur semua...
:: WASSALAM ::

No comments:

My PoPuLaR POsTs